تماس با ما

تلفن دفاتر هماهنگی

021-22057591

021-66883463

021-44588897

021-77174530

تلفن همراه

09123571239

اطلاعات بیشتر

امور موکلین

موکل عزیز برای اطلاع از وضعیت پرونده خود وارد سایت شوید.


لینک های سایت

گروه وکلای ایران

وکلای پایه یک دادگستری

وکیل چک

وکیل خانواده

وکیل چک برگشتی

بهترین وکیل خانواده

مشاوره حقوقی

مشاوره کیفری

بهترین وکیل چک و سفته

وصول مطالبات

وکیل مصالحه

وکیل ملکی

وکیل مواد مخدر

وکیل کیفری

وکیل بین الملل

وکیل بین المللی

وکیل بین المللی در ایران

وکیل مهاجرت

وکیل کانادا

وکیل جرائم پزشکی

مشاور خانواده

وکیل جعل

وکیل کلاهبرداری

وکیل طلاق

وکیل

وکیل سرقت

وکیل جرائم رایانه ای

وکیل خیانت در امانت

وکیل خوب

وکیل تهران

دفتر وکالت در تهران

بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل طلاق

وکالت چک

وکالت سفته

وکیل مالیات بر ارث

مشاور حقوقی انحصار وراثت

دفتر وکیل در تهران

هزینه وکیل برای طلاق

وکیل برای شرکت

وکیل برای ثبت شرکتها

موسسه حقوقی

وکیل سرقفلی

 وب سایت حق و حقوق

گروه وکلای پارسیان عدالت گستر آفاق

وکیل ورشکستگی

وکیل ورشکستگی شرکتها

وکیل شرکتها

وکیل ثبتی

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل امور بانکی

وکیل جنایی

وکیل رفع ممنوع الخروجی

وکیل دعاوی بانکی

 وکیل دعوی الزام به تنظیم سند

وکیل دعوی فروش مال غیر
 
وکیل دعوی الزام به تمکین
 
وکیل دعوی مطالبه نفقه
 
وکیل طلاق توافقی
 
وکیل تنظیم قرارداد
 
وکیل دعوی خلع ید
 
وکیل دعوی تخلیه
 
وکیل حضانت طفل
 
وکیل ابطال سند
 
وکیل ارث
 
وکیل دعاوی مربوط به تجاور جنسی
 
وکیل دعوی نزاع دسته جمعی
 
وکیل دعوی نشر اکاذیب
 
وکیل دعوی ضرب و جرح
 
وکیل دعوی آدم ربایی
 
وکیل دعوی  اخاذی
 
وکیل دعوی توهین
 
وکیل دعوی تهدید
 
وکیل دعوی قذف
 
وکیل دعوی قتل
 
وکیل مشاور
 
مشاوره حقوقی 24 ساعته
 
مشاوره حقوقی تلفنی
 
مشاوره حقوقی طلاق

 وکیل کارگر و کارفرما

وکیل تنظیم وصیت نامه

وکیل انحصار وراثت

وکیل دعاوی ارث

وکیل اراضی موات

وکیل دعاوی ستاد اجرای فرمان امام خمینی

وکیل ابطال رای کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری

وکیل دعاوی سازمان زمین شهری

وکیل احراز و اثبات مالکیت

وکیل دعاوی اصل 49 قانون اساسی

وکیل دعاوی دادگاه انقلاب

وکیل دعاوی شهرداری

وکیل دعاوی اداره اوقاف

وکیل تصرف عدوانی

وکیل ممانعت از حق

وکیل فروش مال غیر

وکیل ابطال یا فسخ قرارداد

بیمه

در اين نوشته مي خواهيم به اين سئوال پاسخ دهيم كه ؛
براي انجام هرچه بهتر امور بيمه اي خود (بيمه هاي تجاري) از خدمات چه اشخاص و يا سازمانهایي استفاده نماييم ؟
پس توصيه مي كنم اين نوشته را تا پايان مطالعه فرماييد:
بازارياب بيمه ؛ نماينده شركت بيمه ؛ كارگزار بيمه ؛ كارشناس شركت بيمه ؛ مشاور بيمه ؛ ارزيابان خسارت بيمه ؛ وكيل بيمه اي يا … ؟
ظريفي مي گفت وضعيت فعلي صنعت بيمه كشور عبارتست از: اقيانوسي به عمق يك وجب !!!
توضيح اينكه در حال حاضر شركتهاي بيمه و عناصر فعال در صنعت بیمه بیشتر از نظر کمی افزايش يافته اند و متاسفانه اهميت کمتری به كيفيت داده شده است !
اين نوع نگاه اگرچه اندکي غير منصفانه به نظر مي آيد اما با نگاه كلي و سريع مي توان تا حدودي صاحبان چنين عقيده اي را محق دانست چرا كه از نظر تنوع و كيفیت پوشش هاي بيمه اي خدمات قابل توجهي در جلب نظر مصرف كننده(بيمه گذار ) به چشم نمي خورد…
تقریبا” همان پوشش ها … ، همان نرخهاي سابق و همان سيستم هاي قديمي فروش و نهايتا همان نگاه توام با سوء ظن به مشتريان خسارت ديده …
اما در سالیان اخیر بیمه گذاران و متقاضيان پوشش هاي بيمه ای با انجام تعاملات تجاري و بازرگاني با داخل وخارج كشور و یا گذراندن دوره های مرتبط با حقوق و قوانین بیمه و مطالعات بیمه ای، تجربيات ارزنده ای بدست مي آورند که در پاره اي موضوعات بيمه ای خصوصا” در ارائه مفهوم جديد حقوق بيمه و يا نوع تكاليف و وظايف شركتهاي بيمه حتي از كارشناسان كم تجربه شركتهاي بيمه نيز پيشي مي گيرند تا جايي كه بعضي از شركتهاي بيمه اي بجاي استقبال از نظرات اين قشر از مشتريان، آنان را در گروه مشتريان مشكوك قرار داده و حتي از ارايه پوشش بيمه به اوخوداري مي نمايند!
اما نبايد از نظر دور داشت كه در اين وضعيت خاص براي مشتريان بيمه اي كه به دنبال پوششهاي مناسب جهت بهره مندي از نوعي امنيت اقتصادي و تجاري هستند بازار آشفته و خطرناكي را بوجود آورده و گاها” آنان براي گذر از اين مرحله بايد شرايط سختي را تجربه نمايند . به راستی در اين گستردگی ؛ انتخاب پوشش بيمه اي و شركت بيمه مناسب (از بین 25 شرکت)كار بسیار دشواری است.
اگرچه به ظاهر در ايجاد تغيير در انواع پوشش تحولي بنظر نمي رسد اما در ايجاد شرايط سخت تر و فني تر در ماهيت بيمه نامه ها با هدف محدود كردن امتيازات بيمه گذاران (خريداران بيمه نامه)گاها” تغييرات بسيار شگفت انگيز و غير حرفه اي نيز به چشم مي خورد كه حتي از ديدگان نهاد هاي نظارتي دور مي ماند.
اما نكته جالب تر اينكه به منظور تبيين و كنترل فعاليت شركتهاي بيمه اي همپاي افزايش كمي موسسات بيمه اي، مقررات جديد و فراواني توسط نهادهاي قانوني وضع مي شود كه بسياري از آنها حتي از ديد پژوهشگران نیز دور مي ماند چه رسد به مشتريان معمولي .
مهمترين مقررات بيمه اي كشور توسط شوراي ده نفره اي بنام شورايعالي بيمه كشور وضع مي شود . اين مصوبات در روزنامه رسمي كشور درج نمي گردد و تنها مرجع دسترسي به اين مصوبات مهم سايت بيمه مركزي ايران مي باشد . البته هر فرد معمولي بدون آشنايي از نحوه طراحي سايت بيمه مركزي ايران نیز نمي تواند به آسانی بدین مقررات دست يابد.
در اين ميان تكليف بیمه گذاران جهت بهرمندي از مناسبترين خدمات بيمه چيست؟
بديهي است حضور مشاوران اقتصادي و حقوقي حرفه اي در پيشبرد اهداف سازمانها و شركتهاي تجاري بسيار با اهميت مي باشد و ساده ترين گزينه براي بهره گيري از خدمات بيمه هاي بازرگاني استفاده از مشاوره نمايندگان شركتهاي بيمه 
مي باشند. از نظر ما دريافت اين نوع مشاوره براي مشتريان بزرگ وآگاه ، كامل و مفيد نيست. چرا كه نمايندگان شركتهاي بيمه اي صرفا” مجاز به ارائه پوششهاي بيمه اي تاييد شده شركتهاي بيمه اي خود مي باشند و از تمامي امتيازات ساير شركتهاي بيمه يا محدويتهاي شرکت بیمه خود مطلع نمي باشند حتي گاها” نمايندگان يك شركت از بخشي از پوششهاي مفيد براي مشتريان خود كه توسط شركت هايشان ارائه مي شود نيز بي اطلاع هستند. براي نمونه از يك گروه 120 نفره نمايندگان يك شركت بيمه قديمي و با سابقه سوال شد كه كليه پوششهاي تبعي بيمه آتشسوزي مرتبط با برف را نام ببريد .كه در پاسخ فقط 2 نفر از آنان از تفاوت پوشش سنگيني برف با پوشش ضايعات برف و باران مطلع بودند! بعبارتي بقيه اصلا” نمي دانستند كه پوشش سنگيني برف ، پوششي مجزا با حق بيمه مجزاست ؛ بلكه تصور مي نمودند كه خسارات ناشي از سنگيني برف در دل پوشش ضايعات برف باران مي باشد…
البته شما هم مي توانيد اين تست ساده را از نماينده بيمه اي خود بعمل آوريد…
– بازاريابان بيمه اي فعال در صنعت بيمه كشور نيز عمدتا”‌كساني هستند كه يا فعلا” ‌صلاحيت اخذ پروانه نمايندگي از يك شركت بيمه را ندارند و يا هيچگاه صلاحيت لازم را بدليل وجود مقررات خاص بيمه اي كسب نخواهند كرد .چرا كه تجربه نشان مي دهد تمامي كساني كه بتوانند پروانه نمايندگي كسب نمايند به سرعت اقدام به اين اين عمل خواهند نمود.لازم به يادآوري است كه شركتهاي بيمه هنوز نتوانسته اند دوره هاي آموزشي ويژه اي را براي بازاريابان خود(غير از نمايندگان)اجرا نمايند. 
– كارگزاران بيمه در كشور ما معمولا” با بدليل مشكلات بوركراسي موسسات بيمه اي صرفا” با چند شركت بيمه خاص فعاليت مي نمايند و عملا” از برقراري ارتباط با تمامي شركتهاي بيمه اي بنابه دليل فوق و ساير دلايل غير قابل ذكر خوداري مي نمايند.
– وگاهي با افراد يا موسساتي مواجه مي شويم كه با عنوان مستقل بودن خود را مشاوره بيمه اي معرفي مي نمايند .اولين سئوالي كه بايد از اين دسته مشاوران نمود اينكه در حال حاضر چه نوع ارتباطي با شركتهاي بيمه اي كشور دارند؟ آيا در صورت تقاضاي شركتهاي بيمه به همكاري، براي آنان نيز انجام خدمت مي نمايند؟
بنظر شما كارمند يك شركت بيمه يا كارشناسي كه براي شركتهاي بيمه فعاليت نموده و اظهار نظر كارشناسي مي نمايد ويا نماينده بيمه اي اعم از بازنشسته سابق يا فعال فعلي مي تواند يك مشاوره جامع ، كامل و مستقلي را براي يك بيمه گذار ارائه نمايد؟
البته استثناء هم وجود دارد اما آنچه به تجربه ما دريافته ام اين است كه يافتن يك تيم مستقل كارشناسي بدون هرگونه وابستگي به شركتها يا موسسات بيمه اي و مطلع از قوانين و مقررات روز بيمه اي در اين شرايط پر فراز و نشيب صنعت بيمه اي كشور بسيار سخت است…
با همه اين اوصاف ؛ انتخاب با شماست…
يافتن مشاوران بيمه اي مستقل و توانمند در صنعت بيمه غير ممكن نيست … 
برای شروع می توانید سوالات زیر را از خود بپرسید:
آیا بیمه نامه ای که در حال حاضر خریداری نموده ام تمامی خطرات مورد نظرم را تحت پوشش قرار داده است؟
آیا مشاوره بیمه ای من می تواند نقش فردی با دانش ، بی طرف و مستقلی ایفا نماید؟
آیا بیمه گر (شرکت بیمه) مناسبی را برای خرید بیمه نامه انتخاب کرده ام؟

 

برچسب های این مطلب : وکیل بیمه - مشاور بیمه - حقوق بیمه

تجربیات ما

 ارتباطات قوی و سازنده

هیچ سازمان یا موسسه‌ای به تنهایی کامل نیست. همکاری با موسسات مرتبط و مکمل این امکان را به ما می‌دهد تا پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در سطوح مختلف و با کیفیت تضمین‌شده باشیم. گروه وکلای ایران با موسسات حقوقی، موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها  همکاری دارد و با اخذ نمایندگی از این موسسات به طور رسمی خدمات مشترکی را ارائه می‌نماید.

 

موفقیت در فضای وب

نقش اینترنت در همه ابعاد زندگی امروز انکارناپذیر است. امروزه فعالیت آنلاین و خدمات اینترنتی برای هر سازمانی نقش حیاتی دارد. گروه وکلای ایران از آغاز کار خود این مسئله را در دستور کار خود قرار داد. موفقیت وب‌سایت گروه وکلای ایران که هم اکنون یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایتهای حقوقی ایران است موید این موضوع است.

 

 رضایت مشتری

رضایت مشتری اولین اصل کار ما در گروه وکلای ایران است. ما همواره در تلاشیم تا با گرفتن بازخورد از مشتریان تمام مراحل خدمات خود را در راستای رضایت مشتریان بهینه‌سازی کنیم. پیشرفت سریع موسسه ما از زمان تاسیس تا کنون نشان‌دهنده این موضوع است. بهترین تبلیغ برای ما مشتریان سابق ما هستند. تمامی پرسنل موسسه برای ایجاد رضایت حداکثری در ارائه خدمات آموزش دیده‌اند و همواره از انتقادات و پیشنهادات مشتریان بهره برده‌اند.